Tuesday, February 4, 2014

Jom Beli Kelambu Moden..Elak Nyamuk..Elak Denggi..

Nak beli kelambu moden (King/queen)? Call je nombor ni - 0192738589 (Johan). Kalau rasa2 lagi selesa ambik sendiri boleh la kontek saya. Nanti saya smskan alamat/gps koordinat.Untuk pengetahuan semua lokasi saya di Banting, Selangor. Saya menjalankan bisnes ini secara part time je, sebab tu kadang2 kalau ada sesiapa yang nak urgent,minta maaf lah ye, saya tak dapat nak hantar sebab belah siang saya kerja . Kalau dekat2 dengan kawasan kerja saya boleh la saya COD waktu rehat. Semasa entri ini ditulis, saya bekerja di Puchong. So, pada sesiapa yang duduk di Puchong dan berminat nak beli kelambu moden, boleh lah hubungi saya ya. 



Untuk weekend or public holiday,saya biasanya COD kelambu moden ke kawasan sekitar Banting, Dengkil, Putrajaya dan Nilai. So, just call saya untuk set masa and tempat. Inshallah, kalau tak de hal apa2 pada masa tu boleh la saya hantar terus kepada anda. 

Untuk yang duduk jauh , luar dari kawasan yang saya sebutkan di atas. Jangan risau, anda juga boleh dapatkan kelambu moden daripada saya.Saya boleh hantar menggunakan khidmat pos. 

- 019278589 - Johan



7 comments:

  1. Salam.... saya berminat nak nk beli kelambu size king. Blh tahu brape harga + kos pos?

    ReplyDelete
  2. Salam..queen size include pos rm45..
    king size include pos rm55

    ReplyDelete
  3. Salam..boleh COD area meru or setia alam x kelambu king size..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..kawasan cod saya hanya sampai di banting. TQ

      Delete