Monday, November 4, 2013

Terima Kasih....

Saya sangat berterima kasih pada yang sudi membeli kelambu daripada saya..Bermula daripada 2011..saya mula berniaga online...Banyak kenangan manis...pahit...suka..duka...yang telah dilalui...hehe...(skema tak ayat)? Sekarang dah dekat hujung 2013...maknanya dah dekat 2 tahun lebih saya jual kelambu moden ni...Seronok dan tak sangka juga sebenarnya saya boleh ter'jebak' dalam bisnes online ni...Dapat jugalah duit sampingan... 

Mana yang pernah berurusan dengan saya,saya harap anda semua akan berpuashati..Kalau ada salah dan silap harap anda semua dapat maafkan saya. Maklumlah , mungkin dalam urusan jual beli tu  ada yang anda tak berkenan..mintak mahap la ye...Walau apa pun ...Sekali lagi...jutaan TERIMA KASIH saya ucapkan pada anda semua.

Manakala, pada yang baru nak berurusan dengan saya ..Nombor hotline yang boleh anda hubungi adalah seperti berikut..0192738589...Talian saya ni sentiasa  dibuka untuk anda.. 24 jam tentunya....


No comments:

Post a Comment